24 Şubat 2011 Perşembe

teşekkürler...


bu sabah  tarifimi eklemek için sayfamı açtığımda güzel bir süprizle karşılaştım...bütün blogyazan arkadaşlar bilir...yorumları nasılda heyecanla okuruz...bugün daha da heyecanlıydı ilk ödülümü aldım ...
yedirenk arkadaşım beni onurlandırdı ..teşekkür ederim...

beni izleyen ve izlediğim bütün blog arkadaşlarıma gönderiyorum...

sizlere buradan bir şey itiraf etmek istiyorum.....
ilk başlarda blogyazanlar için önyargım vardı....sanal ortamda ne kadar sosyal olabiliriz diye...bir süre sonra içinde insan emeği olan her şeyin nasılda birbirimize aktığını gördüm...gördüğümüz resimler ve tariflerin birbirimizi nasıl da iştahlandırdığını....ve bizim için çok güzel bir hobi olduğunu....güzel arkadaşlıklar dostluklar kurulmaya başlıyor...bu anlamda doğru kullanıldığında, burdaki dostlar  ve yorumlar...:))...kocaman bir ödül

blogları gezerken, ben başlamadan önce aramızdan ayrılan bir blogyazarı arkadaş için herkesin nasılda üzüldüğünü gördüm...benzer duyguyu geçtiğimiz hafta, takip ettiğim ve şahsen tanımadığım cafe pepela için tedirgin olduğumda ben de hissettim...acaba sağlıklı mıydı ve ailesi nasıldı...sevdiği alıştığı düzen yıkılmıştı...neler hissediyordu.... açıkçası sanki akrabalardan biri ordaymışçasına üzüldüm...sağ salim geldikleri haberine de çok sevindim...umarım yakında o çok güzel resimleri ve tarifleri ile aramıza dönebilir...

konuyu uzatmadan bağlayayım, önyargımın aksine bloglarda ciddi bir emek ve sevgi ile karşılaştım....ve bence bizim insanımıza has sanal ortama duygu katmayı bile başardık bence.....:)))

burda sizlerle olmak büyük keyif....
ellerinize sağlık....

3 yorum:

  1. Arkadaşım, ödülün hayırlı olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. odulunuz hayirli olsun!insan gormeden,dokunmadanda sevebiliyormus.buda insan oldugumuzun bir semboli degilmidira?her canli bir kalp tasir ama insandaki bambaskadir.

    sevgi ve muhabbetle...

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler, ödülün hayırlı olsun. Nasıl güzel ve heyecan içinde paylaşmışsın.... Sevgiler.

    YanıtlaSil