18 Haziran 2011 Cumartesi

orkidem....



bugün çalıştığım birimin birbirinden  güzel , her biri zaten çiçek olan asistanları bende kahvaltıdaydı....:)))

kendileri gibi güzel bir çiçekle geldiler....

bu birim yeni bir birim ve eski arkadaşlarımdan ayrılıp buraya gelirken çok üzülmüştüm....
bir kere daha ALLAH ın kötü işi olmaz bunu yaşayarak görmüş oldum...bazen en güzel havalar fırtınadan sonra geliyor....

 çalışan arkadaşlar çok iyi bilir...aslında biz bayanlarla çalışmak zordur....çünkü burdada iyi niyetliler kadar kötüleride , dedikoducularıda var...biz kadınlar iş hayatında da daha acımasız olabiliyoruz...bunu en acı şekilde yaşayarak öğrendim...etrafımda en ufak konular için bile kazanlar kurulduğunu gördüm....ama yer değiştirmeye de cesaret edemiyordum...alışkanlık ve bazende gideceğim yerin daha iyi olmama ihtimali hep beni durduruyordu....alıştığım , sevdiğim arkadaşlarım vardı....TANRI dan hep hakkımda hayırlısını diledim...ve bu birim açılırken buraya geçtim...nasıl olacak diye çok merak ediyordum açıkçası...

yeni bir birim ve "eğitim bilimleri"nden akdemisyen bir hocamız birim başkanlığı görevine başladı...iyi akademisyenlerin her zaman iyi idareci olamadıklarına şahit olmuştum...ama asla önyargım yoktu....herşey güzel olacak hissi vardı sadece ...günler ilerledikçe etik kavramlara ne kadar deger verildiğini , verilmekle de kalmayıp uygulandığını görmek beni çok mutlu etti...doğru söyleyenin kovulmadığı doğruların söylendiği 10.köy burası sanırım....:))))

peki konun orkide ile ne ilgisi var....birimimiz ilk açıldığında birim başkanımız hepimize orkide aldı...hepside mor , pembe orkideler...açılışımızda gelen çiçeklerin bakımı konusunda da hasas davrandı....ve hepimize orkide sevgisini aşıladı diyebilirim....birimede aynı şekilde yaklaştı sevgisini emeğini verdi...şimdi hepimiz birile birlikte bir çiçeğe erilen emek ve sevgi gibi yaklaşarak büyüyoruz...
 
gezdiğim bütün alışveriş merkezlerinde gözlerim orkidelere bakar olmuştu....ama renklisini bulamamıştım...bugün gelen arkadaşlarımın hem renkli hemde bu kadar çok çiçelisini getirdiğini görünce nasıl mutlu oldum anlatamam.....burdan TEŞEKKÜR ETMEK istedim....

14 yıldır çalışıyorum ve ilk defa huzur içinde ve etik olarak herşeyin düzgün olmasına itina gösteren bilgili insanlarla çalışmanın keyfini çıkarıyorum...


sizleri ve orkideyi tanıdığıma çok şanslıyım....

1 yorum:

  1. selam arkadaşım
    çalıştığın yerde bundan sonra orkide güzelliğinde günler geçireceksin belli ki umarım ömrün de öyle geçer şanslısın:)
    sevgiler

    YanıtlaSil