11 Nisan 2011 Pazartesi

patatesli yumurta

merhaba herkese güzel bir hafta dilerim.
pazar sabahı karasız bir şekilde kahvaltya ne hazırlasam diye düşünürken 
sadece peynir zeytin domates.....kahvaltılıklar... olunca sanki haftasonu kahvaltısı eksik geliyor... 
uzun zamandır patatesli yumurta yapmadığımı hatırladım...
yaşasın yapılacak işin ismi belli olunca yapmak daha kolay..
hemen patatesler küp küp doğradım ve kızarttım...

kızarttığım patatesleri teflon tavaya alıp yumurtaları üzerine kırdım

size yayınlayabilmek için daha dumanı üstündeyken resmini çekip, sonra tabağı oğluma verdim...ve üzerine kaşar peyniri de serptimmm...tam kaşarlıda güzel oldu resmini çekeyim derken pil bitti...:(
sağlık olsun bu resimde güzel...
pratik ve lezzetli 
siz de uzun süredir yapmadıysanız tavsiye edilir...



AFİYET OLSUN

3 yorum:

  1. Eline sağlık canım kahvaltıda nefis olur afiyetle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. güzel bir kahvaltılık tarif olmuş,ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  3. Harika bir kahvaltılık olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil