14 Ocak 2014 Salı

kabaklı islim kebap



merhabalar,
hayatımızda yer etmiş ikililer vardır....peynirle ekmek, köfteyle patates,.....nedense ben markete gidince mutlaka patlıcanla kabak alıyorum....:)))...her seferinde değişik ne yapabilirimin peşine düşünüyorum...çorbadan tatlıya herşey de kullanıyorum....takip edenler şahit,,,yeşil kabaktan tatlı bile yapıp şaşırtmıştım herkesi....inanın süper oluyor ....tarifi bu sayfada...yeşil kabak tatlısı....

bu haftada dolapta 1 patlıcan 2 kabak görünce, islim kebap için patlıcan az, kızartmak için kabak çok....:)))...orta yolu bulup, kabakları da ince uzun şeritler halinde kesip, az yağla teflon tavada çevirdim....içlerinede köftelerini koydum....oh miss gibi islim kebap oldu....tavsiye ederim...

bakmayın çok fazla yağlı durduğuna, aslında kabağın kendi karamelize ve sulu halinden dolayı bu görüntü...


mevsimi olsa üstüne güzelcede domates konacaktı ama, yaza artık...


daha önceki kabak tariflerim:
kabak borani
yeşil sultan
rodos kabağı
yeşil kabaklı muhallebi
kabak müceveri


1 yorum: