3 Ocak 2014 Cuma

2014, yeni yıl masası

merhabalar,
bütün insanlar için, gelen yılın, geçen yıldan daha güzel olmasını dilerim,
bizimkisi tamamen yeni bir yıla sevgiyle, neşeyle girmek için hazırlanmış, mini bir aile masası,
resimlerde bazı eksiklerim var ve tarifleri tek tek paylaşmaya başlayacağım...özellikle böreği çok beğeneceğinizi düşünüyorum... yine bir blogta görüp kesin yapmalıyım demiştim....

menü:
berdan çorbası
hünkar beğendi
ıspanaklı börek
ren geyiği
kalp sosisler
kanepe
köstebek pasta


ıspanaklı börek

peynirden ren geyikleri

kanepe


berdan çorbası



köstebek pasta




4 yorum:

  1. Selamlar harika bir yeni yıl sofrası olmuş Kanepelere bayıldım.Ellerinize sağlık
    Mutlu yıllar dilerim
    Sizi takibe almak istedim ama izleyiciler bölümünü göremedim
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. emeğine sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllar diliyorum
    Sevgilerrrr :)))

    YanıtlaSil
  4. Çooookkkk güzel bir sofra, umarım tüm yıl keyifle, afiyetle, sağlıkla ve mutlulukla geçer...

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil