5 Temmuz 2013 Cuma

limonatalı truff




merhabalar,
uzun zamandır diyet yapma çalışmaları ile, tatlı tariflerimi azaltmıştım....aslında biz bayanlar tatlıyı çok sevdiğimiz için, eminim içine en çok sevgi koyarak yaptığımız çeşit, TATLI tarifleridir..

bol nane ile hazırladığım limonatalar yaz için vazgeçilmezdir....kekle limonatayı birleştirip truff yapmak istedim...daha önce limonata tarifimi paylaşmıştım...limonatamı hazırlayıp bir kenara koydum ....

klasik tarifimle kekimi yaptım...kek tarifim bir TIK ötede.....tabi damla çikolata ve turunç olmadan sade kek hazırladım ki limonata ile yumuşattığımda, karışık bir tat olmasın diye...


mikserle ufalayacağım için, kekimi şekilli bir kalıp yerine düz fırın tepsisinde pişirdim. biraz dinlenip kek soğuduktan sonra mikserle resimde gördüğünüz kadar ufaladım.....elle de yapabilirsiniz...




 önceden hazırladığım 1 bardak limonata ile hazırladığım kek parçacıklarını ıslattım


 minik toplar haline getirdiğim parçaları hindistan cevizine bulayıp, en son şeklini verdim


ve karşınızda basit ama keyifli limonatalı truflarım....



2 yorum:

  1. Orjinal bir truff olmuş. İçine biraz da limon kabuğu rendesi olabilir belki. Ellerinize sağlık sevgiler, hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  2. evet biraz limon kabuğu rendesi çok yakışır....bir daha kesin eklerim..size de hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil