14 Mayıs 2012 Pazartesi

tavuk salatası,


merhaba,
bir akdenizkizi olarak mevsimlerden YAZı çok özledim...yoksa bu sene nazlandığı ve geciktiği için herkes benim kadar özledimi....bu gri hava eminim pek çoğumuzun psikolojisini bile etkiliyor....:((...

yazdıklarıma baktım negatif cümlelerin arttığını görünce sildim..... hemen rotamızı pozitif birşeylere çevireyim istedim.....en azından içimiz ısınsın dimi....kemiklerimizin ısınmasını birazcıcık erteleyerek....:)))...

geçtiğimiz hafta babaannem bizdeydi .....katarak ameliyatı oldu......ona moral olsun diye hep neşeli ve güçlü görünmek istedim.....ama korkusunu taaa içimde bende yaşadım.....özellikle de gözüne bir müdahale yapılacak olması onu epey korkuttu biliyorum....o yüzden ameliyat öncesi , yemekten sonra eskilerden, daha dün gibi taze anılarından konustuk....:)))))....özlem giderdik...

 hastaneye gittiğimiz sabah oğlumla büyükannesinin kapıda çekilen resmi....


babaannemin bütün tedirginliğine rağmen operasyon gayet güzel ve başarılı geçti....bu konuda Medicana'nın Göz Bölümü'nden Op. Dr. Neslihan Hn gerçekten bilgili, tecrübeli bir doktor ....randevu, muayene ve kontrol işlemleri boyunca koordineleri sağlayan Can Bey'e ve doktorumuza emeği için teşekkür ederim....okuyan takipçilerimizden bu tarz operasyon düşünen olursa diye isimleri açıkça yazdım....en azından fikir vermiş oluruz

gelelim asıl vermek istediğimiz tarife....
tavuk salatası ......
pratik, ister yemeğin yanına ister 5 çayına yapılacak güzel bir tarif....




malzeme:
* 2 tane tavuk göğsü
* 1 su bardağı çekilmiş ceviz
* 2 kaşık mayonez
* 3-4 kaşık yoğurt
* 4-5 diş sarmısak
* bir tatlı kaşığı tuz


 yapılışı:
* tavuklar 2-3 bardak su ile haşlanır
* haşlanan gögüsler ince ince elle didilir, bu işin en oyalayıcı ve ve tadını veren işlemi ince ince didilmesinde
* diğer bütün malzeme ile karıştırılır ve servis yapılır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder