14 Şubat 2012 Salı

incili kekcikler....


merhabalar,

sevgili blog arkadaşlarımdan güloanne bir etkinlik yapıyor....bol tatlılı, bol tarifli bir etkinlik dilerim ve bu tarifimi gecikmelide olsa etkinliği ile paylaşmak isterim...
günlerdir kar ve soğuklarla geçen ankara günlerinde beni sevindiren tek şey günlerin uzamaya başlaması....
bir akdenizli olarak soğuğu sevemedim:(((....sadece keyif olsun diye oturup çayımı elime alıp izleme fırsatım olmadığı için ....sadece hayatımı zorlaştırıyor bugünlerde.....hele de indirimlerin tavan yaptığı bugünlerde gezmeme mani oluyor...:))))))...sabah işe gitmek akşam tıkalı trafikte kaya kaya araba kullanmak....bol adrenalin ....hepimiz yaşıyoruz sanırım....pardon hepimiz yaşamıyoruz annem anamur'da bademler çiçeğe oturdu dedi...bodrum'dan yazan bir blog arkadaşımda bahardan haberler verdi...

bu soğuk karlı günlerde sıcacık çay ve keke kim hayır der...dimi ama...kendimizi şımartmamız lazım....
akşam oğlumun geçen sömestr okul arkadaşları için hazırladığı kekin tarifinden yaptım ....daha önce oğlumun arkadaşları için yaptığı kekin resimlerini çektiğimiz için yeniden resim çekmedim o resimleri kullanmak istedim......


 aslında tabanı red velvet kekinden esinlendiğim daha önce düz kalıpta yaptığım kek tarifim, çikolata sos ve inciler...


bu da benim yakışıklı oğlum....fena değil eline de yakıştı hani....
armut dibine düşer...derler tarif defterinden bir güzel yaptı....
ağaca çıkan keçinin ağaca çıkar oğlağı olur...:)))


 kek hamurunun tarifi bir tık ötede....
siz sevdiğiniz kek hamuru tarifinize kürdan ucu ile gıda boyası veya hazır çilek sosu tozu kullanabilirsiniz....

üzerine hazır çikolata sos



10 yorum:

  1. ewett eweeett..
    gell antalyaya akdenizkızı:)
    sana buralar daha bir yakışır..
    sabah yağmur çiseledi,şimdi bahar tadında güneş açtı..:)))
    var mı antalya gibisi!
    ah birde yaz sıcağımız hafif geçse.
    :)
    kekinden aldım bi tannecik..
    mm..
    miss mis..
    ellerine sağlık canım.
    paşa da pek yakışıklı maşallah.
    yakışmış,annesi gibi hünerli..
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  2. hayyy maşşallah.kocaman bir delikanlı demek...inşallah benim oğlumunda eli yatkın olur böyle işlere ben çok isterim istediği birşeyleri pişerebilsin..sizede afiyet olsun.)

    YanıtlaSil
  3. Benimkide 15 yaşında
    Herşeyi yapar valla
    Ellerine sağlık
    Çok cici olmuşlar gerçekten
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bizim oğlanda çok düşkün mutfağa.Yapmayıda yemeyide çok sever.Maşallah oğlunuza eline yakışmış.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık, harika görünüyor. Becerikli oğlunuzu Allah bağışlasın, gelininiz size dua eder inşallah:)) Hep güzel günlerini görmeniz dileklerimle...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. akdeniz kızı bende antalyadan merhaba diyorum
    :)
    tanıştığıma memnunoldum
    yakışıklı harika
    :))))))
    kekler mükemmel aldım canım
    :)))))
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor çikolata sosu da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  8. bayıldım incilere ,ellerine sağlık çok güzeller canım
    sevgiylekal....

    YanıtlaSil
  9. Ben Görkem,Metin bunu okula getirdii ve gerçekten çok güzeldii,ben yaptım dedi ama pek inanamıştım çok lezzetliydi elinize sağlıık :)

    YanıtlaSil
  10. sevgili görkemcim,
    resimdeki kekler metinin sizin için yaptığı kekler....size hangi ay getirmişti hatırlayamadım , bende sunumunu beğendiğim için işyerine 10 şubat gibi yaptım ve metinin resimlerini daha çok beğendiğim için bu resimleri kullandım...aslında keşke okulda da bir ara bu tarz bir etkinliğiniz olursa canlı canlıda yapabilir...:)))öğretmenlerinize teklif edebilirsiniz...:)))hatta istediğiniz bir tarif varsa metine onu yazar veririm okulda yapabilirsiniz....ayrıca sizlerinde sayfamı izlediğiniz görmekten büyük sevinç duydum....sevgiler

    YanıtlaSil