19 Şubat 2014 Çarşamba

mor lahana salatası



merhaba,
tarifini yazmadan önce resimleri koyuyorum sayfama....fragman olarak....:)))...gelecek tarifin resimleri...
lahana aslında sofralarımızda hak ettiği değeri bulamayan sebzelerden....bu nedenle yoğurt, mayonez gibi sevdiğimiz lezzetlerle tatlandırıp salatasını tüketmeye özen gösteriyorum.....

tarifi çok basit:
* istediğiniz miktar mor lahanayı rendeleyip vaktiniz varsa tuzlayıp bekletin
* sonra yıkayıp sirkede dinlendirin
* en son yoğurt , mayonez ve sarmısakla tatlandırabilirsiniz


                                          * yine kendi gibi şifa kaynağı kaparilerle süsleyebilirsiniz....


- Balgam söktürücüdür. Yumuşatıcı ve hazmettirici özellikleri vardır.
- Haricen iyi bir yara iyileştiricisi ve ağrı kesicidir.
- Lahana tohumu dahilen kurt düşürücü ve idrar söktürücü olarak kullanılır.
- Yaralı ve şiş ayaklara yapraklar ezilerek sarılırsa çok yararı olur.
- İçerdiği kimyasallar nedeniyle bedenin hastalıklara karşı direncini arttırır, kuvvet kazandırır, mikropları öldürür
- kansere karşı savaşçıdır







6 yorum:

  1. yoğurtlu mu o? Tarifi bekliyorum merakla.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, size daha önce mail atmıştım ama gitmemiş olma ihtimaline karşı yeniden yazıyorum.

    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
    Huma S.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Yemek blogları için hazırladığım özel tasarım blog şablonu hediye ediyorum, etkinliğime sizi de beklerim,sevgiler...
    Amigurumi Aşkına

    YanıtlaSil
  4. En kısa zamanda deneyeceğim.:)

    YanıtlaSil
  5. Ben geldim, siz sessizliğe büründünüz.Blogunuz kadar blogumda mahzun kaldı.Umarım hayatınızda bir aksilik yoktur.Bir an önce sizi yeniden yazılar ve fotoğraflarınızla aramızda görmek istiyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Mrb özeverili ve başarılı çalışmalarınıza bayıldım.Benimde nacizane bir web sitem var ziyaretlerinizi bekliyorum. www.ig-org.com

    YanıtlaSil