22 Haziran 2012 Cuma

kabak graten

merhabalar, 

kabak tadı vermeden, leziz kabak tariflerinden birini paylaşacağım sizlerle.......kabağın faydalarını daha önce tarifimde paylaşmıştım....bir TIK ötede.....

kabak büyürken hiç sevmediğim bir sebzeydi...annemin de eli lezzetlidir aslında...benimkisi sırf naz niyaz anneme....şimdilerde severek yapıyorum ve tüketiyorum....

 
malzeme:
* adet kabak
* 1 paket 200 ml krema
* biraz tuz ve dilediğiniz baharat
* üzerine birazcıcık rende peynir

yapılışı:
* halka halka doğranan kabakların üzerine krema ve kaşar ilave edilip, 180 derece fırında yaklaşık 30 dk pişirilir








4 yorum:

  1. kabağı çok severim. denemem lazım bunu.

    görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben de kabağı büyüdükten sonra sevdim, şimdi evden hiç eksik olmaz :)

    http://www.lookbookunlimited.com/

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımlarınızı önemli konular altında yapmışsınız.Teşekkür ederiz. Beton bariyer olarak paylaşımlarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  4. hem basit hemde lezzetli bir tarif..ellerine sağlık tatlım nefis görünüyor..sevgilerimle..hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil