3 Eylül 2013 Salı

atv de yarışma programındaydık: anne-oğul


merhaba,

uzun bir aradan sonra yazmak için topladım kendimi....bloguma vakit ayıramadım ama haklı nedenlerim var...çok gezdim...:)...sizlerle paylaşacağım çok şey var....



kronolojik sıra ile başlarsam, bayramdan önce İstanbul'a gitmiştik...oğlumun isteğiyle Pink Floyd'un solisti Roger Waters'ı dinleyebilmek için aylar öncesinden biletlerini almıştık....bende oğlumla bir aktivitede bulunmak istiyordum...istanbula gitmeden önce cevap tv ve atv den mail almıstım....atv "şef'im" yemek yarışması için, cevap tv de yemek tarifleri çekimleri için davet ediyordu...her ikisine de zaman ayırmak istiyordum...

ilk haber a tv den geldi...çekimler hemen diğer gündü...2 kişilik bir takım olmak gerekiyordu ve oğlumla katıldık.....akşam internetten yarışmanın formatını biraz daha izledim...diğer yarışma programları gibi, yarışmacıların birbirine girdiği bir yarışma değildi....formatı daha düzgün bir yapım...tek sıkıntı sürenin kısa olması ve insanın kendi mutfağından başka bir mutfakta hız yapmasının zor olması...herşeye rağmen oğlumla güzel bir anı oldu..

izlemek isteyenler için linkini veriyorum: şef'im yemek yarışması 

üstteki resim kıbrıs'tan izleyen kuzenimin çektiği resim...ben program yayınlanırken otobüste anamurdan-ankaraya gidiyordum...onun için çok az kişiye haber verebildim...sizlerle de şimdi paylaşabiliyorum...

cevap tv'ye zaman ayıramadım, aslında en çok tariflerimi paylaşmak istediğim sosyal ortam....istanbul'a gittiğimde yapmak istediklerim arasında...kısmet...




konser günü , konserden önce oğlum gezmek ve puntoda birşeyler yemek istedi...punto bizim daha önce test ettiğimiz ve tadı konusunda emin olduğumuz bir yerdi...daha merdivenlerden çıkarken , oğlumun ilkokuldan arkadaşı ve ailesi ile karşılaştık...onlarda ankara'dan konser için gelmişlerdi....ve istinyede en sevdiğimiz yerde punto da oturuyorlardı...bizim için güzel süpriz olmuştu...ama en güzel sürpriz de bir önceki gelişimizde bizimle ilgilenen personelin bizi ve benim sayfamı hatırlamış olmasıydı....yemekler ve lezzetler üzerine konuştuğumuzda , unutmamış ve sitemi izlemişti....el yapımı limonata ve makarnalarını tavsiye ederim....hızlı ve güleryüzlü serviside artısı....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder