9 Aralık 2011 Cuma

soslu somon...3.mim

merhabalar,
resimdekinin bir diyet tabağı olduğuna inanabiliyor musunuz...:)))

 

 diyete başladım artık eskisi gibi arkadaşlarımın iştah açıcı sayfalarını ziyaret edemiyorum diye üzülürken sağ olsun onlar beni yalnız bırakmıyorlar...sevgili beyaz hanımeli arkadaşıma beni mimlediği ve yalnız bırakmadığı için teşekkür ediyorum...

ve mimin gereği cevapları vereyim derken  beyaz hanımeli arkadaşımın cevapları ne kadar çok ortak yönümüz olduğunu fark ettirdi....demek ki neymiş bu mimlerle birbirimizi daha iyi tanımaya başlıyormuşuz...


Ve hakkımdaki 7 gerçek 

1- Çok duygusalım....aynı beyaz hanımeli gibi
2- Ben de sulugözümdür.....yaşasın tek değilmişim...
3- Kolay kolay kızmam ama kızdığım zaman da duramam tam bir boğa burcuyum....nasıl boğayı kızdırmak düşünüldüğünün aksine zordur ama kızınca kimse durduramaz aynen....
4- yemek yapmayı çok severim....:)))) terapimdir
5- en sevdiğim yemek içli köftedir
6- Film izlemeyi severim korku izleyemem....romantik komedi favorimdir..
desperate house wifes
mentalist
ghost whisperer. izlediğim en korkunç dizidir
     7- Yüzmeye bayılırım...öğrencilik yıllarında lisanslı yüzdüm....akdenizde büyüyüp de denizi sevmemek olur mu hiç.....sabah girip akşam çıkardık denizden....
aklıma ilk gelen arkadaşları ekledim ....
ama beni takip eden arkadaşlarımdan herkesin ismini yazmak isterdim aslında herkesi tanımak isterimmm
vakit ayırıp cevap verebilirseniz şimdiden çok teşekkürler
sevgiler

yeşil mutfaktan tarifler


dukan diyetinin atak aşamasında sınırsız protein var...günde 1.5 yemek kaşığı da yulaf unu veya kepeği...bundan önceki yazımda bahsetmiştim dukan diyeti için tarifler veren bir blogspot arkadaşımız var.....ondan esinlendiğim kadarıyla yulaf ununda yaptığım minik ekmeğim ve sosladığım somon dilimi ve bir kaşık yağsız yoğurt , maydanoz ve salatalık turşusundan oluşan sosum....

7 yorum:

  1. Mim için teşekkürler canım. Dietin de kolaylıklar dilerim diet tabağını çok beğendim hem sağlıklı ve lezzetli ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum canısı.mim için sağolasın.Sende bir boğa burcusun demek benşm gibi..Kızdımı kimse durduramaz:))Pazartesi gününden itibaren bende diyete başlıycam inşAllah.Gaza geldim:))..Limon çiçekleri.

    YanıtlaSil
  3. Aaaa cok sevindim mim icin:-) tskler canim:-)

    Ah su diyetler yok ah ah...
    Ellerine saglik ve kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. Tatlım, çok teşekkür ederim beni kırmayıp cevap verdiğin için. Ancak bugün girebildim blogera. Post'unu görünce çok mutlu oldum. Ellerine, yüreğine sağlık. Gerçekten de ne çok benzer taraflarımız varmış. Dedikleri gibi, birbirini tanımak açısından çok iyi bu mimler. Seni daha yakından tanıdığım için çok mutlu oldum. Kucak dolusu sevgiler gönderiyorum, öptüm.

    YanıtlaSil
  5. güzel bir mim olmuş canım benide mimlediğin için teşekkür ederim
    somonu geçen akşam pişirdim bileydim bu sosla yapardım artık bir sonrakine kaldı :)))
    ellerine sağlık
    mutlu haftalar canım

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Akdeniz kizi, ilk "mim"imi sizden almis oldum galiba, pek ne yapmam gerektigini de bulemedigim icin biraz kopya cektim sizlerden:) Sanirim bloguma yazmam gerekiyor ama sizin de fark ettiginiz gibi bu aralar blogumla pek ilgilenemiyorum. O yuzden birkac ozelligimi buradan yazayim size;
    -Duygusal bir insanim
    -Burcumdan dolayi olsa gerek biraz "my way or no way"diyenlerdenim (bu huyumu duzeltmeye calisiyorum ama:)
    -Evde olup birseyler uretmeyi, disariya cikip dolasmaya tercih edenlerdenim.
    Benden bu kadar, size tesekkur ediyorum ve guzel bir yil diliyorum.

    Sevgilerimle,
    Asuman/nam-i diger ARNAVUTcigeri

    YanıtlaSil
  7. Ben tarifi göremiyorum. Fotoğraf ve yorumlardan başka bir şey yok. Acaba var da ben mi göremedim :((

    YanıtlaSil