29 Mayıs 2014 Perşembe

izoletta...





merhabalar,
sizlerle çok ama çok keyifli, İstanbul'da cennet bir köşeden resimler paylaşmak istiyorum....İstanbul'da bu sefer arkadaşlarımızla İzoletta'da kahvaltıdaydık. doğrusu gidip görmeye ve zaman geçirmeye değer bir yer....

İçimde bıraktığı mis gibi güzel doğanın etkisini bir nefeste anlatmak geliyor içimden...ama maalesef kendi çektiğim resimlerin bir kısmını bulamadım...:((..o nedenle dilim döndüğünce anlatacağım...

genellikle lezzet kadar ruhumun da dinlendiği mekanları daha çok seviyorum...



Maslak- Sarıyer istikametinde Çayırbaşı Sahil ışıklarından sola , Sarıyer istikametine dönüp birkaç km gittiğinizde, İstanbul'da ne güzelmiş diyeceğiniz bir yoldan ulaşıyorsunuz... ormanın ve yeşilin güzellikleri arasında giderken kahvaltılık mekanlar başlıyor...sağlı sollu upuzun büyük ağaçlarla çevrili ....eski Türk filmlerinde hafızalarınızda bir sahne vardır.....yol...yolun sağında ve solunda arabayı minicik hissedeceğiniz yükseklikte kalın gövdeli ağaçlar....bu yolu görünce İzoletta'ya yaklaştığınızın habercisi....



yine yemyeşil ağaçların arasında kurulu tesiste , ağaçlara ve çevreye saygılı ve içiçe harika kahvaltı ve yemeklerin tadına varabilirsiniz...


bu adresten daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz. izoletta










en sevdiğim masalardan biri, eski bir kapıdan doğal yapraklarla süslenmiş kahvaltı masası



türk kahvesi sunumu

 

tabi sadece kahvaltı değil, akşam yemekleri de çok şık ve sıcak, lezzetli zamanında geldi...işletmenin bu konudaki tavrını çok beğendim...herşeyden önce işinize bir ruh katmak çok önemli.....ruhu ve yaşanmışlıkları olan bir yerde, güzel zaman geçirmeyi seven arkadaşlar mutlaka gidin derim...








1 yorum:

  1. Çok güzel bir yermiş, Aklımda olsun İstanbul'a gittiğimde ben de uğrayım. Teşekkür ederim tavsiye için, benim eşimin de ailesi İstanbullu sık gitmeye çalışıyoruz

    YanıtlaSil