11 Ağustos 2011 Perşembe

15 - annem annemmmmmm.....



merhaba,
blog yazarken anladım ki...yapılan yemek kadar kendini de ne kadar güzel ifade edersen takip eden arkadaşın o kadar çok oluyor...
tatilde annemde kaldığımız hafta yapılanları resimlemeye çalıştım...tatil dönüşü resimleri ekledim ama bir türlü yazmayı tamamlayamadım...:(((..
hala tatil modundayım demekki....


tatilde anamura akdenize gelince gündemimdeki yemekler değişti...ama ALLAH tan annemden dolayı biraz yöre yemeklerine devam ettik....

annem sağ olsun çocukluğumuzda bizi çok nazladı...şimdi daha fazlasını torunları için yapıyor....oğlum için her sabah uyandığımızda gözleme, börek, bişi .....
öğlene sarmalar, dolmalar,,,,ile başlayıp yemekler hızla devam ediyor....

annecim kilo alıyoruz diyet deyince de 
* burda diyet olmaz evine gidince yaparsın diyor....:)))))

biz yiyoruz o doyuyor anlayacağınız...


 bol sumak ve zeytinyağlı soğan piyazı....


humus

alinazik

annemin itina ile dizdiği şişler






sabah kahvaltısına peynirli börek...börek neden bu kadar sarımsı biliyor musunuz
yumurtalar bahçedeki tavuklardan...

bişi



hep oturup hazır yemedim tabi....mutfağı temizleyip....fazlalıkları atıp..:)))..çekmece içlerini tek tek makineden geçirdim...
fazlalıklar kısmı nasılsa bütün arkadaşlarım aynı şeyi söylüyor...acaba yaşlandıkça eşyalar mı kıymetleniyor....yoksa eskiler her şeyin değerini daha çok mu biliyor....biz bolluk ve rahatlık çocukları mıyız...


bu da oğlum kek isteyince annemlerin ekmek yapma makinesinde pişirdiğim kakaolu kek
arasına da beyaz çukulata sosu kullandım...:))))
  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder