11 Ağustos 2011 Perşembe

14 - emelde lazanya

bu tatil benim için, anamur'a ordanda kıbrıs'a geçtiğim; aile ve arkadaş ziyaretleri ile dolu bir tatildi.....eski akrabalar yeniden görüldü, hiç tanışılmayanlarla tanışıldı ve eski okul arkadaşları ile görüşüldü....her anı duygulu ve güzeldi....bu duygulu anlardan biri de sevgili arkadaşım emel'de devam etti...emel benim lisede (şimdiki gençlerin tabiri ile) kankamdı....her tenefüs birlikte gezer, bazı sosyal etkinliklere birlikte katılırdık...en son lise sonda tiyatroda birlikte oynamıştık...


eski güzel günleri anmak için arkadaşımın yanına çay içmeye gittim...ailesi ile birlikte anamur'un iskele denen sahil bölgesine, denize en yakın noktalarından birinde aile motellerini işletiyorlar....MOTEL ESYA....ben en son inşaat halinde bırakmıştım ve büyük emeklerle yaptılar ailecek...güzel , temiz tam bir aile yeri olmuş....koşturmadan olacak benim gittiğim saatte daha akşam yemeklerini yeni yiyeceklerdi...ve  yemekte Emel'in spesiyali lazanya vardı....gezdiğim gördüğümü de anlatıyorum ama tattıklarımı anlatmadan da geçemiyorum...:))))eline sağlık Emel'cim nefisti....

arkadaşımın reklamını tabi yapmak isterim, ama yolunuz düşer de anamur'da kalmak isterseniz iskele bölgesinde Esya'yı sormanızı tavsiye ederim...samimi, rahat, temiz ve yeşilliklerin arasından masmavi denizi görünce hak vereceksiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder